nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, April 5, 2011

INI SUDAH LEBIH!!!!!!

 

mmg lebih lebih dah nih….

penat… nak melayan…

tp…penat2 pun kekadang… mcm ketagih gak..

sebelum2 ni.. mcm sampai level 60 ja…

tp.. bila dah masuk level 60..eh eh.. makin banyak plak goal yg dpt..

cari itu, cari ini, huhhhh… penat2…

Image017

tp.. nak berenti sayang plak..so.. main la gak..tp.. main2 pun.. kerja rumah totap jalan.. anak2 tak terbiar lagi.. sama ja…masih boleh makan dengan kenyang…hehee…

tp tulah.. skrg nih.. sedar2 dah smpi level 68 dah skrg nih…

tanah pun dah besar… hehee… kalau tanah betul2..mau udah kaya raya nih..

bisnes pun dah berkembang maju… tp.. sejak2 akhir2 ni..

byk plak pencuri yg datang mencuri kat kedai2 aku nih..

pastu.. nak tangkap pencuri..kena plak upah Donat kat polis2 yg ada kat bandar aku tuh… aduhhhh haru haru… tp kelakar pun ya gak.. tp… layannnnnnnnn….. :

so.. aku pun tak tau.. smpi bila game nih nak smpi ke penghujungnya….

tunggu dan lihat ja… kalau rajin main.. tak rajin.. tak nyah main..

takda sapa paksa pun…hehe..sendiri yg memaksa…hikhikss….

nota AKU :… sama ja…….. takda beza pun…. :D

6 comments:

tipahvogue said...

malas dah aku nak main! wat kenit aku maken lembab jek! hahahaha

rosdiana said...

aku pun.
dah kat sebulan ker... lebih dahh..
aku tinggalkan begitu sahaja.

polis mkn donut?
betul ke polis tu era?
lain macamm..
khahakahakaka!

EraNaZeErA.. said...

to TIPAH >

tu la..penat aku hari2 dok tolong p tolong siram hang punya tanaman, kutip sewa bagai..besok masuk..layu balik... huhhh.. tak moh dah... tolong hang..hehee

to ROS >

hang pun sama.. puas aku dok tolong siram tanaman hang.. pastu besok layu.... hehee

eh..betul la.. skrg ni dah ada polis kat balai polis aku tu.. siap ada kereta polis lagi..pastu siap bunyi nenoneno lagi.hehehe.. pastu..tgh2 kutip sewa kat kedai..pencuri pun datang... so.. kalau dah ada pencuri kenalah tangkap... hheee...

EraNaZeErA.. said...

ROS >

tp kira oklah..polis ni makan donat dari dok makan daging masak merah ja...hehehe..

imanamani said...

era..aku layan gitu gitu je sekarang..kekkekeke

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

faz, samalah aku pun.. taklah setaksub macam awal2 dulu.. hehe.. tp main gak la..cuma cam penat sbb byk pulak goal yg dok kena cari...hehee