nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, April 19, 2011

DAH CUKUP

Smlm mood masak adalah yg simple2 dan menu yg direquest oleh anak dara aku dak orked.

Skrg suka nau dak orked ni nak makan mee goreng. Kalau tanya hari ni nak makan apa, compem2 jawapannya adalah mee goreng. So dah anak nak makan, kita layan ja lah. Selagi boleh layankan.

Tp yg bestnya, hilang penat lelah masak bila tgk anak2 makan dengan penuh selera dan bertambah2. Pastu yg lagi terharu tu siap dipuji2 lagi. Aduhhhh menyusuk jiwa raga. Tu belum laki puji lagi.

Tak kisah org lain tak puji pun xpa, sbb tak penting pun, tp yg pasti kalau anak2 puji kita masak ke, dan apa yg kita buat mmg terharu dan bangga.. Ko tak bangga ke kalau anak dok puji2.

Dah itu ja lah. Bleh?




Nota AKU : anak kan hanya pinjaman, so selagi masih bernafas dan masih kuat, layanlah anak mcm mana mak ayah kita layan kita dulu. Biar taksub anak dari taksub benda lain. Tp ni prinsip aku tak da kena mengena dgn prinsip org lain. Ok!!!






Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

NUR AIN ZULAIKHA said...

sedap nyer!!terliur..=)

cik gObu said...

ya allah terliur kita kak

mesti sedapppp

leh arr next meeting wt kt umah akak eh

lalalala

EraNaZeErA.. said...

to NUR AIN >

hehe.. meh sini meh... :D

to CIK GOBU >

hehe.. no hal.. ok.. set..next meeting wat kat umah akak..tp menu laksa utara... sekali cuba pasti mau lagi..hehee.... perghhh tetiba over puji sendiri nih..

rosdiana said...

katakan dan buktikan.
mai hantaq setaperwer kat aku!

EraNaZeErA.. said...

to ROS >

ngehngehngeh...
bila bila bila..habaq mai..aku buat p hantaq umah pagaq org kaya tu..hehee