nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, April 26, 2011

BANYAK RASA…

 

macam2 rasa aku rasa hari ni…

suka

tak suka

happy

tak happy…

dan yg paling palingggg rasa…adalah

sedih…

 

sbb hari ni..sampai khamis aku berkursus nun jauh di sana…

kat Genting …. heeee camlah jauh sgtkan…

tp… ntahlah… aku kalau bab nak tinggal anak2 ni..mmg banyak tul rasa yg timbul…

tinggal laki ok ja… sbb laki dah pandai berdikari… dan terlebih2 berdikari…

heheee…

anak anak nih… mmg susah hati..tambah2 kalau ada yg bersekolah…

so tuk dak Orked…aku..dah sesiapkan.. bagi baju sekolah smpi hari khamis kat mak ngasuh dak orked… beriron semuanya…

baju dak syasya yang nak pakai kat rumah mak dia pun siap… semuanya aku bagi..

kiranya..pagi2 adik ipar aku… tolong hantarkan ja… petang amik budak2 tu…

bkn takmoh harap kat peyut..tp.. memandangkan kerja dia bkn opis hour.. pastu ditambah minggu ni adalah minggu peyut STANDBY.. kiranya on call 24 jam..

jadi mcm susah plak nak tinggal anak2 kat dia… sib baik ada adik ipar yg belum kawin lagi…. baru lapang skit dada nih….

tp dalam2 macam2 rasa… sempat lagi tu… bersoping merembat baju tuk dinner… dan yang paling best… dapat beli kasut idaman hati…. rembat kat sembonia…. suka22222…sebab kasut ini adalah lembut sekali….. walaupun org yg pakai tidaklah lembut …. tp apa da hal…. kalau lembut jadian…hehee…

216157_219502758065701_100000179343043_1007906_717833_n

kasut yg kekonon nak pakai tuk dinner… tp disebabkan keciwian yg tak bleh blah.. dah pakai pi opis…hehee…dan kekadang untung jugak bila ketinggian tak berapa nak tinggi nih..sbb bleh pakai kasut yg ala tinggi dan vogue222 hehee

dan… rasa gumbira pun yg agak..sbb bonus udah masukkkkkkkkkkkkkkk…. hehee dan udah separuh ku sopinggg…. tuk diri sendiri dan keluarga…cewahhh ayat tak bleh blah… kan..kan.. sesekali kan…..

nota AKU : bulan nih bonus….. bln depan tunggakan prestasi plak.. huishhhhh best222….. pastu pelarasan gaji plak bln 11 or 12..ish ish ish… best sungguhlah haihhhhh…

5 comments:

mimie said...

aiya...manyak syiok ooo ini olang..ini tahun maaanyak ong..hehehe...slamat bkursus ya!!jgn risau, anak2 slamat punya..

rosdiana said...

oh sahabatku!!
*jeling-jeling beg duit hang*

y@t said...

masyukkkk~!!!!

y@t said...

masyukkkk~!!!!

EraNaZeErA.. said...

to MIMIE >

masyukkkkk byk..kuar lagi banyakkk..hehha... mcm air paip...


to ROS >

oh sahabatku... jeling2 takpa... jgn pegang2..hehehe

to YAT >

masyukkkkkkk... :D