nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, April 8, 2011

KAWAN BAiK

hari ni berdating dgn kawan baikkkkk aku ayong aka awien kat alamanda.

Cuci2 mata, makan2, gosip2 pastu masing2 balik ke pangkuan jalan. Hehee

Dan yg paling penting aku dah jatuh cinta ngan baju si awien nihhhh. Cantikkkk siut. Terus rasa nak tiru nak beli baju tu tuk dinner nanti. Sbb cantik, simple dan paling penting sopannnnn.
Bleh dak ayongku??

Tp tulah, aku dgn awien ni tak plak terpikir mau gediksss2 amik gambar. Hehee

Tp yg ingat amik gambar piZza ja.
Sedappp tp ttp kami dua makan tak habis. Sbb masing2 saiz perut adalah kecik. Hehee



Nota AKU : sama2 gelak, sama2 sedih, sama2. Baru betuiiiiiiiii



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments:

tipahvogue said...

mencikssssss..... deting tak ajak!!! huh!!!!

EraNaZeErA.. said...

hehehe.. hang nun jauh kat kl.. takpa.. aku dah plan nnti deq kita terjah rumah ayong... dia kan belum housewarming lagi..hehee

rosdiana said...

aween tu tengok muka pun tau dia baik.
festaim jumpa pun senyummm jer.

EraNaZeErA.. said...

dia mmg ..murah ngan senyuman.. dan gelak gelak yg unikkk.... hehe...

eh eh..aku bila pestime hang tgk muka aku..camna... baik dak..atau ada gaya2 ratu..hehe...oppssss....

rosdiana said...

ada.
tapi ratu sebelah pakistan, hindustan, banglastan laa..
hidung mahai tu wehh!

macam aku nih, harapker cerah jer la.. tapi sobss!

EraNaZeErA.. said...

to ROSDIANA >

satu lagi.. RATU tuk ANAK-ANAK..jgn lupa... tu mmg aku idam sgt..tak moh berangan2 dah mmg nak jadi RATU DIMATA ANAK ANAK AkU...

ingat senang ka..nak jadi ratu kat anak2 nih... mcm2 dugaan kena tempuh..

takpa.. yg penting kita ttp cantik di mata ANAK ANAKKKKKKK!!!!!