nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, April 7, 2011

SEMINAR BERDINNER HARI SETIAUSAHA

Bulan April merupakan bulan yg semua PA PA tunggu. Tp rasanya yg paling tunggu2 adalah pihak hotel dan ARTIS2 sbb masyukkkkkkkk. Tak gitu.


So, sprt biasa kat tmpt aku ni xlah diamalkan sgt bg PA2 pegi. Tp tpulang pada bos masing2. Ada rezeki adalah.

Hehe. Aku penah gak la dpt tp yg paling best dpt kat hotel Equatorial, artis Phua Chu Kang, mmg best gilerrrr.

Kat opis aku plak selalunya, pengurusan atasan akan bawa PA2 ikut bos bermesyuarat dan PA2 berkursus. Kiranya ada manfaat yg dpt. So mlm last baru ada dinner. Artis pun ada gak la. Cuma tahun lepas ja xda sbb gawat.


So, tahun ni, 26-28 April PA2 akan dibawa berkursus dan berdinner di AWANA Genting. Sukerrrr2 wlpn hati sudah gundah gulana sbb mengenangkan anak2. Huhuhhh. Syasya oklah, tp dak Orked tu. Dia kan sekolah dan sbb utama mmg aku yg uruskan semuanya. Jadinya suke pun ya, tak suker pun ya gak.

Tp en peyut ckp ok, no hal boleh pegi dan aku ttp akan minta tolong adik ipar aku stay kat rumah. Baru rasa tenteram skit berkurus. Hehe. Sbb almaklumlah en peyut bknya keja mcm org opis hour. Masa mmg tak menentu ada kat rumah.

Dan yg paling best en peyut udah offer mau belanja baju dinnerrrrr. Lagilah bertambah kesukaan aku. Hehehee



NoTA AKU : senyum tak perlu kata apa apa... :)





Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: