nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, June 20, 2011

GOSIP SUCI BERSIH !!!!

Cer tengok dak syasya..

Baik punya ber'Lepaking' ngan kawan dia dpn umah..

Best oooo dgr depa sembang.. sbb masing pelat.. Hehee..

Tp depa dua ni kategoring gosiping gaya suci dan santai bak kata kawann aku kat FB.

Kalau org dewasa kayak kita2 ni kesucian semakin pudar.. Heheee...
Dan aku sokong sejuta kali... Wah wah..


Nota aku : semuanya akan dibayar..



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

cikseed said...

huahauauha.
boleh bayangkan budak2 tecit ni sembang pelat2 dia tu. ihihii

NUR AIN ZULAIKHA said...

mesti klaka..len kali akak rakam la..huhu!

akak..nk emel boleh..ade nk tnye skit..hehe

EraNaZeErA.. said...

cik SEED >

hehee....mmg best..tmbh dak syasya... pelat dia. umairah jd ulah ja..hehee....


AIN >

hehe... mmg kelakar...

eranazeera@gmail.com

sW33tdARLiNG said...

gosip suci bersih tuu mesti ala2 "awak ada anak patung? papa kita beli anak patung semalam, canteeekkkkk" hahahahaha

EraNaZeErA.. said...

AMY >

lebih kurang la.. tp yg smpt aku dgr... dak syasya bercerita yg katil dia masuk bilik kakak dia.. pastu... umi tampal stiker cantik2..hehe... yg lain aku dah tak berapa nak clear...

tp mmg cumil ja dgr...