nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, June 18, 2011

TRANSFORMASI 2 menjadi 1






hari ni... mood mau mengubah suai bilik dak dorang tu..membuak2... sgt..

aku syak..mungkin sbb aku makan laksam yg sgt sedap kot...


tu yg bila balik... terus membuak2 mood aku datang...

smpikan sanggup buat sorang2... sbb lepas balik sarap...


peyut gi kerja sat.. so... aku lah yg settle.......

penat.. tp puas...




sbb... utama yg aku nak sgt pindah katil dak syasya ni ke bilik kakak dia..

sbb aku nak depa dua tido sebilik ertikata tido berasingan dengan aku...



sbb.. bila suh tido bilik masing2... bagi alasan takut... tido sorang2..\

so... aku dah sepakat ngan peyut.. pindahkan ja katil dak syasya masuk bilik kakak dia...



habis cita....





so... bilik orked sudah menjadi bilik perkongsian bersama...










so.. bilik syasya.. telah aku gantikan dengan sofa merah ini....


sofa ni dari bilik bawah.. tp bukan aku angkat sorang2 dr tingkat bawah ke atas...


ni adalah kerjasama aku dan peyut..hehe..


so.. malam ni.. malam pertama dak dorang tu nak tido berasingan dengan aku...


hope oklah...






nota AKU :....... semuanya ada pengajaran....






6 comments:

cikseed said...

rajin bebenor umi depa nii :D

EraNaZeErA.. said...

to CIKSEED >

hehe... rajin sbb bersebab.. hehee

NUR AIN ZULAIKHA said...

besar jugak bilik kat umah akak ye..

kak..nk tnye skit..akak keje kat LHDN kn?
kat mane eh?

EraNaZeErA.. said...

to NUR AIN >

hehe.. bolehlah..sdg2 elok nak letak 2 katil...

aaa..kat b.baru bangi.. nape dik?

rosdiana said...

dalam ertikata lain..
mlm pertama hang tido berdua dgn peyut setelah sekian lama lah yer?
huauahaha!

EraNaZeErA.. said...

to ROSDIANA >

hahahahaa..... bijak bijak bijak....