nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, June 13, 2011

YANG BerHARGA ..

Terharu sehhh.. Hati dan jiwa raga aku... Kikikiiii poyo plak tetiba..

Sbnrnya aku terharu sbb dpt kad besday dari budak manja sorang ni..

Beria2 mlm sebelum besday aku dak orked siapkan kad. Dah siap nak tunggu kul 12tgh mlm nak bagi..
Last2 tetido smbil pegang kad besday tu.. Hehe.. Lagilah terharu aku nengok..

Tp yg bestnya kad besday dak orked dah umpama kad hari raya plak... Sbb ucapan maaf ja.. Hehee

Tp apa2pun aku ttp gembira dan mmg hadiah yg berharga tuk besday aku..


Nota AKU : NAFEESA bermaksud YANG BERHARGA.. :)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

rosdiana said...

olololo.. kiutnya weh..
siap mintak-mintak mahap yg tatahan tuuu...

besday dia hang ada mintak maap tak sebab selalu menyinga dgn dia?
hahaha.
jawab.
jawab.

EraNaZeErA.. said...

to ROSDIANA >

hehehe... dak orked kan..mmg terlebih lentuk skit..jiwang pun ya gak...

tu la.. mcm kad raya dah..siap minta maap....

time besday dia aku lum pernah lagi minta maaf pun... wlpn selalu menyinga... aku beli kek n bagi adiah ja...hahah..

bleh dak jawapan mcm tu...