nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, July 15, 2011

BENGKAK siut..

Aduhhh sakit giler kaki nih.. Boleh plak terpeleot dan akhirnya terpaksa menanggung kesakitan..

Td dah suruh makcik klinik urutkan, terjerit2 aku tahan sakit.

Karang kul 3ptg plak dia nak sambung urut. Tp yg benarnya aku yg suh benti dulu.. Sbb tak tahan.. Huhuhhhh




Nota AKU : geleng kepala sajalah.. Apa mau kata lagi.. :D
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

rosdiana said...

oit! apasal?
buat apa dalam lemari baru tu?
sampai tersepit-sepittt kakiiii???

EraNaZeErA.. said...

ROSDIANA >

biasalah..org jakun dpt lemari besau.. mcm nilah jadinya...hehehe.... nak jakun benda lain xbleh..so jakun ngan lemari besau jalah...

yg benarnya..kaki aku terpeleot masa bangun nak ke toilet... kat opis kena nih... sakit gilerrr...