nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, July 12, 2011

PUAS!! BESARRR!!!

senyum sampai telinga...


sbb.. 2 tahun dok impi2 dok terbayang2 dok berangan2...


akhirnya... dpt gak lemari besau ertikata... dapat wardrobe...


tp.. hanya untuk bilik master dulu... (bilik aku laki bini ler)..


nnti insyaallah.. kalau ada rezeki lebih skit.. mau buat bilik anak2 pulak..







so.. senang.. bleh sumbat bantal, toto segala.... tak payah nak sumbat bawah2 katil dah..hehee

dan.. ada cermin besar punya.... :D













nota AKU : puas bila penat bekerja.. nmpk hasilnya..yg kekal...

10 comments:

rosdiana said...

kalau ada rezeki terlebih lagi..
mai buat kat rumah aku pulak naaa..

Deqna said...

nice..

memang leh sumbat segala kan..

EraNaZeErA.. said...
This comment has been removed by the author.
EraNaZeErA.. said...

ROSDIANA >

insyaallah... kalau ada rezeki anak2 kita.. kan kita nak berbesan..hehe... nnti mana tau.. menantu hang buatkan..kikikiiii
tapi jgn risau aku tak jeles punya....hehee


DEQNA >

toche..

ya ya..mmg bleh sumbat mcm2.... silap2 kalau gaduh2 bleh sumbat diri sendiri atau laki..heheee

*Miss Geli^ said...

wahh...cantiknya wei....

asal tak hadap cermin tu kat katil, sambil ehem ehem, bole kerling kerling cermin taw...

wei, jeles la..lawa!

EraNaZeErA.. said...

MISS GELI >

toche toche...

asal mmg mcm tu..tapi aku gerun plak..kang tiba2 time kerling2 tu.. nampak hantu kak limah baik punya dok skodeng... aku laki bini..ha..mau mati terkejut terus..kikikiii... tak pun celik2 mata ja..terus nmpk tercegat dpn cermin tu...eeee.. serammmm

Akulahaku said...

uwaaa..canteq nyo..

EraNaZeErA.. said...

AKULAHAKU >

hehee.. toche toche.. :D

sW33tdARLiNG said...

upah kat mana? mahal tak?

EraNaZeErA.. said...

AMY >

kat kawasan bangi nih..member kepada member... tak mahal tak murah.. kira ok2lah.. reger skrg... tak lebih dr 5K