nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, October 22, 2011

DAPAT GELANG EMAS


Dlm hari Isnin or Selasa... Aku ada bermimpi dapat GELANG EMAS besar punya...
Dan yg lagi best en peyut siap tolong pakaikan... Kiranya romantisss gitu..

So hati adalah berbunga bunga riang ria... Tp tuptup terdengar org Azan subuh....
Ooooooooo aku bermimpi rupanya... Hehehheee... :-)ingat real tadi...

Tp mana tau kan... Nnti en peyut bagi gelang emas yg betul betul... "mata smbl kenyit kenyit kat en peyut" hehehehee...

Ok ok... Hati ni nak gak tau apakah maksud mimpi itu... So googlelah cari tafsiran mimpi dr segi islam.. Bknlah nak percaya bulat bulat... Tp just nak tau ja...

So... Tafsiran mimpi itu adalah.. " mendapat harta atau kenaikan pangkat"

Terus aku cam tersenyum senyum sorang diri... Manalah tau kan.. Rezeki..

Tup tup semalam pagi Jumaat yg indah... Aku telah mendapat perkhabaran dr HQ.. Dan yg paling gembira skali setelah 11 tahun berkerja... Dan perkhabaran itu sama dengan tafsiran mimpi yg aku mimpi dpt gelang emas... :-)

Satu kebetulan kan.... SYUKUR ALHAMDULLILLAH..... Atas rezeki yg ALLAH bagi ini...

So... Tengah tunggu surat hitam putih utk perkhabaran itu...

Byk benda yg kena aku bereskan dlm masa seminggu nih.... Nak serah tugas yg dah 11 tahun aku buat kat org lain pulak..


NOTA AKU : gembira dan syukur dengan rezeki yg diberikan.... :-)







Sent from Samsung tablet

No comments: