nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, October 27, 2011

GEDIKSSSS







Smlm.. Kan cuti..dan lagi best bila en peyut pun mmg xkerja..

So tgh tg plan nak p mana.. Skalik dak syasya bersuara mau ke ZOO NERAKA....
Hahahahaa... Tergelak2 kami dengar... Skali negara dah bertukar ke neraka...

Katanya mau tgk binatang bercakap... Ni tak lain tak bukan penangan tgk astro ceria lah nih... Cita ZOO....


So..dah itu yg budak berdua ni nak... Apa lagi... Berdezupppp......lah... Kebetulan baru lepas hujan...jadinya cuaca adalah redup.... So besttt...


Tp yg tak menahannya syasya dok kalut kenapa xda binatang yg berckp...hehehee... Pastu dok kalut nak tgk gajah gajah gajah... Binatang lain dah terminat... :-)

Tp yg benarnya kat sini aku mau jaja gambar dak syasya...yg mana skrg udah bertukar ke arah gegirl.. Asal bergambar ja..mmg jd gedikssss... Udah tidak ganas lagi...


Kepala mesti lentok lentok..tangan pulak mesti kat dagu.... :-) so comel ja....
Yg kakak pulak... Asyiklah berpisssss ja...




berani tak saya????




cute tak? cute kan kan.. hehe...











mau gak nyelit gambar laki bini...hehee...









NOTA AKU.... Kesian bilamana ada yg masih tak paham paham








Sent from Samsung tablet

4 comments:

lovelywa said...

kak era, semalam sy pun pi sana..tp pi awal la dlm kul 10.30pg..ramai btul orang gi sna kan??

EraNaZeErA.. said...

LOVELYWA...

Oh ye ke.. Akak kul 2ptg baru smpi...tp mmg ramai... Yg smbut deepavali pun ramai beraya kat sana...

Nak beratur naik tram punya la panjang....

cik gObu said...

wahhh syasya...dh tukau jd gegirl ek....

EraNaZeErA.. said...

CIK GOBU...

Hope bertahanlah bertukar gegirl nih..