nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, November 9, 2011

DARI DORANG UTK AKU SORANG....


semalam.... geng sarap...yakni geng makan pagi merangkap geng jejalan hari jumaat dan merangkap juga geng BBM..wlpn aku udah tidak pakai bb lg... tp masih boleh bergosip kat whatsapp plak.. hehee.. dorang dengan murah hati buat farewell tuk aku...

syahdu rasa hati... dua kali tu dorang belanja aku maka makan...

smlm siap dpg hadiah lagi.... dan mmg cantik menarik lagi tertarik...

i likeeeeee sejuta kali....

sedih ooooo tinggalkan dorang nih.... semuanya sengal sengal... no suka sentap sentap... dan no kongker konker punya.... 

lepas nih susahlah aku mau jumpa dorang lagi... sbb jauh kan.... aku nun di jalan duta... dorang nun di bangi.... huhuhnn

cuma time adz kursus blehlah aku p jumpa dorang...

toche yerk wahai geng sarap.... bulan depan aku pkak belanja korang yerk.... 


nota aku :  senang hati....




Sent from Samsung tablet

No comments: