nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, November 3, 2011

MASIH MEMBANGGAKANNN!!!!!!!

Alhamdullillah. ... walaupun dak orked xdpt no1-5 tuk final exam sek.keb..... tp result masih membanggakan... BM1 93, BM2 90, BI 93, SAINS 96, AGAMA 98, MATH 85, B.ARAB 100...

peratus pun still tinggi 95% ke atas... bak kata cikgu kelas saingan kelas pertama adalah sengit... budak yg dpt no. 1..peratus 99%...mmg tinggi.. yg last dlm kelas pun dpt 90%.. ha... mmg tinggi kan...

so kiranya aku rasa puas dan banggalah dengan result dak orked.... tp yg syahdunya masa dia bagi tahu aku yg dia tak dpt no.1-5... sedih bunyinya....

"UMI..MESTI UMI KECEWAKAN DENGAN KAKAK.. SEBAB KAKAK XDPT NO1-5 PUN.."..
muka dak orked jgn ckpla mmg sedih ja...

lepas aku explain kat dia yg aku bangga dengan result dia sbb result dia mmg ok... baru tersenyum senyum seronok...


aku rasa... bagi tahap dua ni oklah,,, hope berterusanlah kepandaian anak aku nih... amin,,,,



NOTA AKU: perkara paling gembira hati kita mak bapak nih adalah tgk perkembangan anak anak kita..... maju dan terus maju...





Sent from Samsung tablet

No comments: