nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, November 2, 2011

RUMAH KEDUA


hari dah masuk hari kedua aku kat tempat baru...rumah baru...rumah kedua aku...

hari pertama aku agak terkejut skit...eh skit ker...mcm byk pun ya jgk...
sbb selama sepuluh tahun dok buat kerja ttg latihan n handle kursus ja...

tp tempat baru nih... agak mencabaf skit dan berlainan terus dengan tmpt lama...
sini semuanya melibatkan teknikal....

skrg aku jaga Timbalan Ketua Pengarah (Dasar)(utama b)... dan alhamdullillah bos baru aku skrg ni cukup ok... tak perlu nak buat air or beli makanan ke apa... sbb semuanya dia akan buat sendiri...

so senang... dan yang paling best... bos baru ni...bagi aku balik on time kecuali kalau ada kerja yg mmg perlu disiapkan... wehhhuuuuuuuu.... senyum smpi telinga...

cuma dlm sebulan nih aku kena kuar awal skit... so dr rumah dlm kul 630 pagi... smpi jalan duta dlm kul 7 mcm tu lah... aku amik masuk kul 730 - 430 ptg... so... smptlah nak amik anak anak pulak...sbb skrg ni en peyut yg amik alih rutin hantar anak anak pagi pagi plak...

so bulan depan dlm 16 disember dah pindah ke cyberjaya.. dekat la skit...

tapi apa apa pun... oklah... belajar benda baru plak..


NOTA AKU :  senyummmmm




Sent from Samsung tablet

No comments: