nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, March 12, 2012

NAMASTE ;-)



dak orked n dak syasya melaram ngan baju yg wan dan maktok beli dr jauh... khas dr India... dak syasyalah yg paling teruja... smpi pagi td... tak mau tukar baju... hehee... melaram depan cermin tak hengatttttt

alhamdullillah mak ayah aku dah selamat pulang setelah 2 bulan berada di sana... dan dua bulan dok sana berat naik smpi 3 kilo mak aku... katanya... asyik dijamu makan ja....

almaklumlah... selama 37 tahun kahwin ngan ayah aku... nilah pertama kali balik sana... ayah aku plak last balik masa tahun 2003 ngan adik aku ijah... 
mak aku kata...mmg best sbb layanan tiptop.. sempatlah mak aku attend kenduri yg ada nari nari bagai mcm dalam filem.. hehee..

hadiah yg dorang bagi bawa blik jgn cerita ler... mak aku siap dpt barang kemas lagi... kelasssss... suka nau mak aku...

tp sayang seribu kali sayang.. ayah aku tak plak ajar kitarang bahasa sana... rugi oooooo.... kalau tak untung.. sbb ayah aku guna bahasa hindi, urdu dgn malayalam... kalau tak mesti best.... hehee

so... next year... kalau ada rezeki nak ke sana lah... bawa anak anak sekali...
kena simpan duit nih... simpan duit bonus.. tp yg tahun depan punya... kikikiii... bonus tahun ni.. dah mcm mcm dlm pala otak....





NOTA AKU.... pe dehal nak malu dgn keturunan sendiri... yg mengeji...lantakkkk.. yg pasti... aku anak kacukan.... kalau keturunan ja gah perangai tak semegah... buat apa....




Sent from Samsung tablet

No comments: