nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, March 21, 2012

PADAN MUKA


aduhhhyaiiii... padan muka kat diri sendiri..

lesen kereta udah tamat aka mati 13.2.2012.... 

tp tp aku masih tak renew lagi. ... sbbnya...

nama aku blacklist oleh JPJ... huhhhhh... ada saman yg belum dibayar...

dan jumlah saman tu 450 ringgit malaysia... huwaaaaa..

byk tu.... sygnya mau byr.... udahlah bulan depan roadtax plak mati...

aduhhhh... pulus akan terbang dengan lajunya..

so... besok ler jawabnya aku renew... sbb besok wang besar masuk... hehee

dan kalau tak disebabkan aku nak balik kg minggu depan.. malas aku nak renew..
Sbb nak blk n sbb peyut tak ikut dan sbb aku yg drivelah... aku kena gak renew...


aduhhhyaiiiiii sayangnya duit nak byr saman...



NOTA AKU... pengajaran mengajarku... 




Sent from Samsung tablet

2 comments:

sHiLaziZi said...

akak gi IPD Putrajaya utk diskaun saman. insyaAllah dapat. Leh kurangkan duit yang terbang melayang tu..hehe...

EraNaZeErA.. said...

saman dr JPJ pun boleh yerk... kalau boleh lega lah skit...