nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, April 14, 2012

LAMBAT CEPAT ORG AKAN TAU SIAPA KAU!!!!!


Lain kali... Kalau org dah buat baik ngan kita...
Jgn belakang kaw kaw tikam org tu...
Sbb lambat laun balasan ttp akan dpt..

Mcm kes aku..yg aku bengang lagi marah kat maknusia sorang tu..
Akhirnya terjawab gak.. Semua pakat gi semuka ngan maknusia ni termasuk aku..
Last last mengaku gak.. Wlpn di belakang kami semua dia ada lg p dok bercakap dia teraniaya... Coiiii sungguh... Ko yg aniaya org.. Ko kata ko yg teraniaya..

Lantaklah.. Malas sudah nak layan..



NOTA AKU... BERHATI HATI SUDAH SKRG NIH




Sent from Samsung tablet

4 comments:

NaharTinie said...

yeap. sedih org ceni.
pathetic!

Sherwieyna Muzzawer said...

salam kenal. hai si comel.i dah follow blog kiut ni.follow i balik ye..tq..;D

Blue Roses said...

sgt kesian org gini... mintak simpang..... peace no war...

EraNaZeErA.. said...

kak tinie...

Kan.. Kesian sgt... Depan baik blkg cam haremmm


ernie..

;-) ... Minta simpang sgt