nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, April 3, 2012

TV BARU...



bkn akh punya... tapi mak aku punya...
kebetulan bulan ni masuk bonus..so.. dptlah.. belikan lcd tv kat mak aku...

tv kat rumah okl lagi cuma biasalah tv lama.. saiz pun agak kecik skit... hehe.. 
dah beli tv.. aku upkan rak kat sebelah tv tu.. kira senang.. tak makan ruang byk sgt.. sbb umah mak aku kecik ja.. so.. sesuailah digantungkan tv tu..

so... last kopek aku upkan masuk astro plak.. ya ya org lain dah lama ada astro.. mak aku baru nak ada kan.. bkn apa.. ayah akh susah skit.. tak mau nya astro2 nih.. so pujuk2.. dab aku kata bleh tgk astro oasis ada bab2 ngaji... baru dia mau..

kiranya bonus kali nih.. rasa puaslah sbb dpt belikan sesuatu tuk mak aku... bkn tv ja.. aku belikan jugak almari dapur kat nak aku... suka nau siti mariam.. hehee..



NOTA AKU... duit mcm air...



Sent from Samsung Galaxy S2

4 comments:

shark said...

cambes jer tgk tv gantung2 nie..
nk gantung jugak ler cmnie:)

Mya said...

aku pun pakai tv lama gak.
tv gemuk org kata. dah 8 tahun.
harap2 ada la rezeki lebih nanti blh tukar tv lcd mcm orang lain. tsktsk..

EraNaZeErA.. said...

shark..

sila sila.. sb rasa mcm tgk wayang.. dan yg paling penting... jimat ruang...

EraNaZeErA.. said...

Mya..

takpa2... nnti mana tau dpt durian runtuh... cepat2 p beli... tv mak aku dah 12tahun ko... hehee (yg benarnya anak2 blk raya yg nak tengok...hehee) :))