nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, June 27, 2012

JOM MINUM Ephyra...



Aku dah masuk dua kotak dah minum ephyra nih... Kesannya mmg sgt best.. Bagi tenaga... Tak rasa letih sgt... Tp skit2 tu ada la.. Tipulah kalau kata tak letih langsung... Yang best tu.. Kulit muka dah xnmpk kusam... Tp idaklah putih cuma nak agak berseri skit.. Cewahh..

Kulit tangan dan kaki pun xkering... Rambut tak gugur sgt.. (tp tang ni aku belum nmpk kesan) member opis aku dia dah minum dlm 3 kotak.. Katanya rambut dia dah kurang gugur...

Aku dpt tau melalui blog Green Apple..(diana).. Pastu tgk muka dia pun mmg nmpk lain.. So apa lagi... Terus order ngan dia.. 

Tp lepas ni senang skit aku nak order sbb member opis aku ni dah jadi dealer.. Hehee.. So.. Bila2 nak order pun xpa..

Jadinya.. Meh ler kekawan cuba COLLAGEN EPHYRA ni... Pasti korang berpuas hati... Dan yg pasti rasanya amatlah sedap.. Mcm tutti fruiti.. Masam2 skit... ;))


NOTA AKU... Berubah dengan hati yg bersih dan ikhlas adalah penting...



Sent from Samsung Galaxy S2

2 comments:

Zack ripper said...

tahniah sebab dh menggunakan produk ephyra . . :)

IzZa HaDi said...

Salam,

being an authorised EPHYRA dealer, im so excited to share with you the product that has giving wonders to most of the ladies out there.

FYI, im selling EPHYRA at a very good deal! (below market price for sure!)

let me know if you are interested :)

spread the love!

Izza (EPHYRA Authorised Dealer)
0192198619