nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, July 3, 2012

KEMALANGAN TAK BERBAU !!!


sedih.. sayu... sakit...

sedih plak tgk dak syasya... ni penangan dia jatuh masa kat kampung hari tu... jatuh kat jalar tar aka jalan raya... macam mana jatuh aku pun tak tau.. sbb aku tak nampak... dia jatuh sorang2... lepas jatuh tu bkn dia nak mai ngadu kat aku pun.. bila tanya.. dia kata takut umi marah... haha..nampak nau aku garang...
























masa hari kejadian.. lepas dituamkan.. tgh tunggu turn nak jumpa doktor..


dak syasya terus masuk rumah tokki dia..baring... lama jgklah... baru peyut perasan..sbb dia berselimut.. kalau tak.. mmg lambat la dpt tau... masa tu benjol bengkak tu..mmg besar gila..smpikan tepi kepala dak syasya nampak kemek.. peyut kata dah mcm ikan flowerhon...

apa lagi.. terus aku tuamkan benjol tu.. lepas tu..terus berdezup gi klinik...
smlm pulak..smpi ja kat bangi.. aku bawa p Az Zahrah plak... doktor X-ray bagai..

Alhamdullillah... takder retak dalam atau pendarahan dalaman... kata doktor kalau pendarahan dalaman.. anak mata tak akan boleh bergerak.. dan dak syasya tak mampu nak tunduk kepala..

tp dak syasya masih aktif seperti selalu... so lega disitu...


cuma doktor kata..bengkak tu akan surut dan akan turun ke bahagian mata dan hidung... jadi mata syasya akan jadi sepet dan lebam... kesian dak syasya.. menangis dok ckp nak muka lama dia balik...























 

bengkak dah surut skit kat dahi tu.. tp turun ke mata dan hidung.. mata pun dah jadi sepet.. lain benau nmpk muka syasya... bersabarlah sayang.. minggu depan baiklah tu...


pagi tadi pun mcm tu jugak.. bangun2 ja nangis..katanya bila dia boleh dpat muka lama dia balik..  aduhaiii sedihnya...


aku berdoa sgt agar cepatlah dak syasya sembuh..macam selalu.. amin...




NOTA AKU :  sedih sungguh rasa hati ....

2 comments:

y@t said...

mcm mana blh jatuh?? sib baik x da apa2....

EraNaZeErA.. said...

Y@T..

rasanya dia berlari kot.. sbb dia jatuh sorang2.. sapa pun xnmpk.. bila tanya susah nau nak citer...

tu la tu.. sib baik xda apa2...