nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, July 8, 2012

DAH MUAT!!



Dak orked yang dah muat baju t-shirt aku... Hehee

Baju t-shirt masa tahun 2009 tak silap aku.. Masa tu badan masih tergolong dln saiz kecik.. Tp skrg wlpn masih lagi boleh masuk.golongan saiz kecik.. Tapi mungkin tidak....

Ya la umur pun dah makin tua.. Rasanya dah tak sesuai mau pakai yg kecik2 dan sendat2..kan kan.. Kalau dlm rumah bolehlah..

So smlm petang mood rajin mengemas lemari dtg.. Apa lagi.. Asing2kan baju yg xbleh pakai..simpan tuk dak orked..cuba mana yg bleh pakai.bagi kat dia....

Baju dak orked plak..yg xbleh pakai.bagi kat adik dia.... Heee..

So.. Bila tgk dak orked dah muat baju aku... Terus rasa dah tua aku ya.. Wlpn mmg dah tua.. Hahahaa.. Saja feeling muda... 






NOTA AKU... Jika niat kita ikhlas tuk berubah ke arah kebaikan... Insyaallah.. Semuanya akan dipermudahkan... Jgn niat tuk menarik perhatian org sekeliling.. Perubahan secara diam lebih elok...



Sent from Samsung Galaxy S2

No comments: