nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, August 15, 2012

15 OGOS 2000 = 12 TAHUN


Alhamdullillah...

hari ni.. sudah genap 12 tahun aku berkhidmat di opis aku nih...

dari gred 11,, naik ke gred 31.. dan skrg alhamdullillah.. setelah 12 tahun berkhidmat.. dah disahkan dalam jawatan baru.. gred 32.. syukur pada Allah..

selama 12 tahun.. dah 7 orang bos aku jaga... bos perempuan dah rasa dan bos lelaki pun dah rasa... dan bos skrg nih adalah bos yg sangat2 rasa tenang bila datang kerja.. baik dah mcm bapak2.. suka bagi nasihat.. sejuk hati dan insaf jugak...

dan bos yang setiap kali aku nak balik.. bila aku inform dia.. perkataan yang keluar dari mulut dia adalah TERIMA KASIH NA (bos aku orang utara gak.hehe.. mmg ckp utara ja ngan dia).. terharu plak aku rasa...

jadinya.. pejam celik pejam celik.. aku pun makin tua.. hehehe...




NOTA AKU ;.... masa berlalu tanpa menunggu-nunggu...

4 comments:

Mya said...

alhamdulillah.
tahniah tahniah..

sHiLaziZi said...

tahniah kak..btw, akak keje kementerian mana? mcm cepat je naik pangkat?? *mood: jeles skit..hehe =)

EraNaZeErA.. said...

Mya..

Terima.kasih2..


Shila..

Akak keja kat LHDNM.. tak lah cepat... Kira lebih 10tahun.jgk tu baru naik .. hehhee..

sHiLaziZi said...

oo...ok =)