nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, August 29, 2012

BABY BARU @ AHLI KELUARGA BARU


Alhamdullillah... Adik aku Ijah.. Mama Qaseh dah selamat bersalin smlm.. Tak sempat 31 Ogos..

Yg bestnya.. Dpt BABY BOY.. selepas Arwah Zulaiqha.. Qaseh Zulaiqha.. Skrg mgkn Zafran nama diberi.. Jgn tak tau.. Besau bby masa lahir adalah 3.63kg.. Fuhhhh... Ijah kecik ja.. Normal.plak tu..

Bestnya.. Tetiba aku plak rasa teringin..


NOTA AKU.. Allah swt dah aturkan yg terbaik utk.hambanya..

Sent from Samsung Mobile

2 comments:

tipahvogue said...

Congrates utk Ijah....Beshnye la haih!!! Apa lagi Ngah....Go go chaiyok!!! Ke hang nak tunggu aku? Ekekekeke...

EraNaZeErA.. said...

ADEQ..

tima kasih..bgi pihak ijah...

nak mmg nak.. tp tunggu hang lah.. jemaah ngandung sesama.. best gak.. mana tau wos pun nak joint skali.. kikiii..