nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, September 2, 2012

PLAN RAYA KE 3 MENJADI..


tahun ni... plan raya ke 3 nak buat BBQ menjadi..... sukerr3.....

so... raya ke 2.. pakat kuar cari barang apa yang patut...

daging rusa 4 kilo... adik aku naufal yg sponsor...
ayam 3 ekor... kak sepupu aku.. kak are...(yg mmg tiap2 tahun akan beraya dengan kami sekeluarga)...
sosej naget.. kakak aku sponsor...

aku plak.. menyeponsorkan...bahan2 untuk diperap... tmpt bakaq plak..en peyut yg sponsor.. kali ni..beli yg tinggi skit.. senang....

so.. lepas maqrib... aktiviti .memBBQ pun bermula... budak2 jgn kiralah.. happy sesaja... 
meriah gila.. smpi kul  12 mlm baru stop.. tu pun sbb hujan dah turun.... hehe..


daging rusa.. dan ayam.. yg sedia tuk dibakaq



adik bongsu aku..bersama bakalnya... tu yg sengeh panjang tu...



bebudak yg happy dpt makan sosej..dan paling happy sbb dpt main reramai.. malam plak tu.


tgk.. mak aku siap hampaq kapet lagi kat luaq.. pakat dok lepak kat situ...








so.. tahun depan.. aku tak dpt ler nak joint BBQ mcm ni..sbb tahun depan turn beraya belah peyut plak... tp takpa.. panjang umuq raya tahun 2014.... boleh joint lagi.... tp mmg best bila berkumpul reramai mcm ni... tambah2 semuanya kepala baikkkkkkk punya..... xda nak sentap bagai... layannnn...



NOTA AKU.... masih terbayang2 riuh rendah mlm tu.. bestnya...



No comments: