nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, October 13, 2012

KONVENSYEN SETIAUSAHA


Isnin hingga Rabu bebaru ni aku ada konvensyen Setiausaha di Langkawi....
konvensyen ni adalah kali ke 2... sbb mmg dah dimerterai... yang konvensyen setiausaha akan diadakan setahun 2 kali... bulan April dan hujung tahun... kiranya masa bulan April akan diadakan di sekitar KL... dan hujung tahun akan diadakan luar KL.... sukerrr :)

mcm tahun lepas di Kuching... so tahun ni di Langkawi...  kiranya sambil berkonvensyen sambil menyopping... hehee.... bertolak hari Ahad pagi... check in bagai.. terus boleh sopping... mlm baru start taklimat dan raptai untuk majlis perasmian konvensyen.... tuk konvensyen kali nih.. aku sbgt timbalan presiden... masa april dulu ketua ajk protokol.. fuhhhh.. mmg penat .....


kali nih... setiausaha Hasil ada uniform baru.. baju F1... sebelum ni... uniform baju korporat kali pepel.... kiranya... setiap hari rabu setiausaha boleh pakai uniform nih kat opis.... best kan kan....

kiranya...kali nih konvensyen tak berat sgt... taklimat yg ringkas2 saja.. pastu yg selebihnya lawatan sekitar langkawi....

malam sebelum balik... seperti biasa... dinner wajib..... tema kali nih.. hanya pilih tema warna.. pakaian adalah bebas... so.. tema MERAH PUTIH HITAM... tp mmg best... nmpk meriah ja.... skali dewan pun dihias ikut tema warna.... :)



baju F1.. Setiausaha Hasil



pantang nampak cermin.. kebetulan kat bayview hotel ni.. kiri kanan cermin besaq.. tu yg semua pakat dok menciwi tu... hehehee



masa perasmian konvensyen



sesi jejalan... dataran lang, makam mahsuri..idaman suri..tempat gamat... dan tak ingat tmpt mana lagi..

yg lain sapa nak pegi pandai2 sendiri.. mcm aku ngan geng aku.. kami dapat kereta.... so pegi menjelajah pantai cenang..under waterworld..kabel car bagai...






aku suka gambar ni.. nilah.. geng yg mmg sempoi.. yg berbaju hitam dedua tu.. sorang dari Setiausaha dari JB dan seorang lagi dari Kluang JB...yg berbaju putih tu.. di Cyberjaya jugak..sama ngan aku...




bersama ngan setiausaha dari Sabah...



bersama ngan Emi, Emilia dan kak Haliza dari Sabah...

ngan kakak kakak OTAI... Setiausaha paling lama nih... tabik toing toing...


ngan Setiausaha TKPE... pejabat CEO...








pantang kan.. nmpk muka sendiri.. hehee



terkujat...







suka gambar ni.. sbb lawak.. aku sorang ja mcm nak nyanyi lagu negaraku.. tegak siut.... :)




so... tahun depan... our CEO dah umum.... konvensyen setiausaha akan buat di Kota Kinabalu Sabah pulak.. yehaaa.... sukerrrrr... :)


dan utk pertama kalinya.. aku pergi kursus... en peyut yg jaga anak anak.. mak aku tak jadi datang..sbb ayah aku kurang sihat... masalah kat kaki.. nnti akan disetori kalau rajin... tp.. mmg tabik spring toing toing sbb en peyut berjaya urus anak dengan cemerlang... hehe...


nota AKU.... Happy dapat jumpa kekawan yg mmg haru biru... happenning.... best....











3 comments:

Bondarock said...

noraaaaaaaaaaaa !!!!!

EraNaZeErA.. said...

kak Diela..

Ko kenal si nora ka...
dia tu kira member baik aku ler.. sempoi habis...

BONDAROCK said...

1 batch ngn aku dulu merangkap roomate aku gak satu ketika. Mmg pangai gegila ! Hehehehe...