nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, November 7, 2012

JOM LEGOLAND...



Sempena cuti sekolah nak mai nih.. Dab sempena ada dpt rezeki lebih skit.. Sbb tuptup tunggakan pelarasan masuk bulan nih.. Hehee.. So mmg rezeki anak anak ler...

Jadinya.. Bebaru ni ada promosi pakej nak ke legoland.. Tgk reger dan tanya big bos dan dpt green lite..terus laju booking..

Pakej yg aku amik yg pakej RM380 tuk 2 org termasuk 2 tiket ke legoland. Bilik yg dpt adalah bilik standard 2 single bed. Tp disebabkan cuti sekolah bilik tu adalah penuh.. So aku upgrade amik bilik triple sharing..3 katil single dan sarapan tuk 3 org. Oklah kan.. So tuk kanak2 aku kena tambah tiket ke legoland sorang rm80..jadinya kena tmbh rm160.. so total campur semua adalah rm584. oklah kan.. Bilik 3 katil..sarapan tuk 4 org dan tiket ke Legoland tuk 4 org..

Aku pilih time hari kerja.. Hari Khamis dan Jumaat..22 &23/11. Sbb harapnya xlah ramai sgt org... Kalau hari minggu sah sah ramai kan..

So budak dorang tu adalah ketidaksabaran mau pergi.. Hari2 dok tanya jadi ke tak... Yg bestnya kalau depa dua gaduh ka..degil tak mau ckp.. Aku senang ja..ugut tak.mau bawa.. Hehhee.. Baru nak dengaq.. Hheee

So.. Lagi 2 minggu dptlah merasa ke.sana.. Tmpt yg dok.jadi sebutan ramai.. Hehee


NOTA AKU... Bkn anak.ja.. Mak pun teruja.. Hehee

Sent from Samsung Galaxy Note 2

2 comments:

Anonymous said...

Thank you a lot for ѕharing this ωith all of us
yοu really recognize ωhat you are speаκing
about! Bookmarκed. Рlease also discusѕ wіth
my site =). We coulԁ have a hypeгlіnκ eхсhangе
aгrangеmеnt amоng us
Review my web-site ; swiss forex broker

Anonymous said...

Does yοur blog haѵe a сontaсt
page? I'm having problems locating it but, I'd like to ѕend you an e-maіl.

I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it expand over time.
Here is my site :: e juice