nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, November 8, 2012

MY IDAMANKU.. ES THREE..


akhirnya.. idaman kalbu berada ditangan aku.. yg note tu aku pinjam ja.. mengetest best ke tak.. tp mmg tak dinafikan best.. cuma satu ja aku rasa kureng..sbb time nak berckp... aku rasa kureng sesuai dengan saiz tangan aku..telinga dan muka aku.. hehee.. boleh dak alasan tu.. sbb aku rasa mcm agak besar dgn kecomelan muka aku.. kikii.. perasan sat..

so.. disebabkan ada org tu nak belikan.. jadinya keputusan aku muktamad nak S3.. cumanya aku tak tau bila en peyut nak belikan.. 

tup tup . tghari tadi.. kebetulan aku kurang sihat dpt mc.. masuk2 rumah nmpk beg biru dah ada.. hehee.. terus baik demam..

so.. fon S2 aku plak.. aku bagi kat adik aku yg bongsu.. sbb fon tu pun baru setahun setengah aku pakai.. masih elok sgt2..

jadinya..mulai hari nih.. berS3 lah aku..  sukerrrr



NOTA AKU... rezeki jgn ditolak kan kan.. 




Sent from Samsung Galaxy SIII

No comments: