nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, January 29, 2013

KENA LAGI...


nmpk tak retak panjang kat cermin depan tu..

Aduhyaiiii... asal aku bawa ja.. mesti kena sesuatu.. ni jadi masa aku blk kedah last week.. aku balik ngan anak anak dan adik aku naufal ja.. sbb en peyut masuk hutan..

So.. balik bawa kereta evo en peyut..alhmaklumlah.. baru cepat smpi.. tekan minyak pun sedap ja.. hahaa.. 3jam1/2 ja aku dah smpi aloq setaq.. gila kan..

Tp bab cermin ni.. mmg aku tak tau wakti bila kena.. sedaq2 hari ahad petang aku nmpk dah mkn panjang.. aduhaiiii susah hati betui.. 

Bawa p kedai dr.cermin katanya xbleh buat apa dah sebb dah panjang retaknya.. kena tukaq ja cermin tu.. kalau takat seratus dua takpalah.. ni lebih ratus2... tunggu en peyutlah jawabnya.. dan agak lega sbb cina tu kata selamat smpi bangi lagi.. cermin tu xkan pecah.. fuhhhhh.. lega..

Tp masa balik smlm cuak gak.. tp alhamdullillah.. selamat semuanya..  

Dan sib baik en peyut xmarah bini dia nih...




Sent from Samsung Galaxy SIII 

No comments: