nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, January 27, 2013

LAPANG MATA...


Bersiaran dari Kampung Berjaya Aloq Setaq Kedah...

Dah berapa lama aku dok plan nak kemas kat atas rumah mak aku ni.. sbbnya biasalah org tua semua barang depa nak simpan.. sayang konsepnya..

Tp disebabkam barang2 tu dah lama sgt.. semak mata memandang.. sbb mak aku pun dah tak larat nak naik atas nak sapu sampah sawang bagai.. so anak anak pun blk skali 4 kala ja.. jadinya umah dah mcm rumah misteri rumah tua plak.. hehee..

So hari ni aku ngan adik laki aku.. memperosah kat atas kasi clear.. aku siap pesan kat mak aku..jgn dok naik nak sibuk nak kelas2 barang.. hehee.. sbb semuanya aku nak buang.. 

Jadinya.. settlelah.. bab pertama.. bab kedua akan menyusul nak mop plak.. 


NOTA AKU... lega... lapang mata.. petang ni mau jumpa HAKEEMAH plak..


Sent from Samsung Galaxy SIII 

No comments: