nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, January 19, 2013

RASA NAK BIBIK JA.. !!!!!!!



hari.. ni... satu hari... mengemas memasak..membasuh menjemur... melipat belum lagi.. dua bakul menanti...

tp.. mengemas dapat kemas bahagian bawah ja... atas nan hadoo dpat... ada 3 bilik 2 bilik air.. yang menanti... bilik bilik dah hall kat atas dah 2 minggu tak dimopkan.. bilik air ja.. smbil mandi sambil berus lantai tang mana kotor... yg bilik2.. aduhhaiiii malas gila.. penat pun ya.. mcm tak dan ja rasa nak buat semua skali harung...

terus rasa nak ada bibik.. tuk kemas rumah ja... 

kat bawah.. ni pun.. aku kemas sat ja.. pastu... compem dah sahih... dak syasya dan orked akan sepahkan balik.. dlm bilik bawah... lagilah.. dah jadi bilik belajar orked dan syasya.. ada ja kertas2 yang bersepah..

aduhyaiiiii... tak tau dah nak ckp lagu mana....

tp.. bila rumah kemas rasa lapang ja dada... hilang penat.. tp sat ja la.. pastu.. hangin satu badan....










masa ni rasa lapang ja... tp yakinlah... hanya sekejap ja... satgi hmmmmmmmmmmmmmmm








4 comments:

Anonymous said...

lapang umah kak.kita lak lega rasa bila tengok rumah lapang cmni

EraNaZeErA.. said...

mmg la lapang.. tp lapang time bersih ja.. kalau tak dak syasya sepahkan barang.. terus rasa serabut...hehee

Aisyah Husaini said...

canteknye rumah akak...best lapang nyaman je : )

EraNaZeErA.. said...

Aisyah

terima kasih dik..biasa2 ja.. lapang dan nyaman time kemas ler.. cer time dak syasya kasi sepahkan... terus rasa serabut... :)