nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, January 21, 2013

SIAPA KATA?? SIAPA SIAPA..

Ha.. penuhhh kan atas meja aku.. 

Walaupun 3 minggu direct bos aku xder kat opis.. tp tp idaklah.. secretary dok goyang kaki yer..

Sbbnya fail dan surat2 yg masuk.. semuanya aku kena hantar balik rumah bos.. kiranya jumaat petang driver dtg amik tuk hantar.. Isnin pagi hantar blk kat aku tuk uruskan apa yg patut...

Bos aku ni mmg org yg sgt dedikasi dan rajin lagi tekun bab bab kerja.. so setiausaha pun otomatik jadi rajin.. xbleh ngelat..  Heheee. 

So.. biasalah dah nama pun kerja dikeliling manusia kan.. asal tau bos xder kat opis mesti akan kedengaran ayat.. wah bestlah bos xder.. xderlah kerja.. haishhhhlaaaaa.. apa punya org pun xtau..

Tp kalau xder kerja pun... nak buat mcm mana.. silalah jadi setiausaha... yer dak...

Oh ya.. skrg ni start tahun lepas... opis aku dah xpanggil PEMBANTU KHAS dah.. our ceo dah tukar kepada SETIAUSAHA.. so.. no more PA PA... baru la sedap skit..kan kan.. so jawatan kat pintu bilik pun semuanya dah tak letak pembantu khas lagi... ;)


Nota aku.. : tak tau nak ckp apa dah.. senyum ja lah...


Sent from Samsung Galaxy SIII 

2 comments:

MrsTicer said...

yup kak..kite ni as a PA atau S/U ni asiklah kene tebalkan telinga dengar kutukan dari orang kan...moral of the story i just said pleaseeeeee jadi lah PA or S/U k jngan la nak dengki sangat ngeh ngeh ngeh

EraNaZeErA.. said...

aisyah husaini

kan... biasalah.. manusia..