nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, June 18, 2013

ANAK DARA...

dah besar dah anak dara aku.. dak Orked Nafeesa...

Baru darjah 4.. dah nak sama tinggi ngan aku... skrg ni baju2 aku yg kecik2 semua dia bleh pakai... kasut lagilah.. saiz org dewasa dah.. kalau beli dah xpegi bahagian kanak2.. dah bleh pakai saiz 4/5... ikut jenis kasut...

Dak syasya pun ya gak.. tahun depan dah darjah 1... ni pun lebih kurang kakak dia.. mmg nampak akan tinggi dari aku nnti nih.. nnti.. semua tinggi aku ja yg kecik comei.. hehee... 

Nota Aku :... masa berlalu ngan cepat kan...


Sent from Samsung Galaxy SIII

No comments: