nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, June 16, 2013

TAK BALIK KAMPUNG PUN DAH BLEH MAKAN....


semua tu gambar masakan org tganu...
Yg first tu laksa kuah putih.. lebih kurang mcm laksam.. tp aku tak guna laksa.. aku guna milidi yg lebih kuranh mcm spegeti... tp bkn spegeti... milidi ni kena rebus gak.. buat mee goreng lagi sedap.. aku kalau buat mee goreng mmg tak guna mee kuning dah.. guna ni ja.. cari kat bangi xda jual.. so balik kg beli 50 pack terus.. hahaaa.. amik kau..

So.. gambar yg kedua.. ketupat sotong... sedap... dan senang ja nak buatnya.. hehee.. syasya suka sgt... dalam sotong tu sumbat ngan pulut.. tu yg panggil ketupat sotong.. mmg terbaeklahhhhh...

En peyut jgn ckp la.. siap ckp xyah blk kampung dah kalau nak mkn benda2 alah ni.. sbb bini dah pandai masak.. hehee

Oh ya.. laksa kuah putih tu kalau nak rasa nikmatnya.. kena makan dengan tangan... perghhhhhhh mmg nikmat la... memula aku geli.. tp lama2 eh eh.. mmg best la.. hari tu sepupu sepapat dtg rumah aku... aku jamu laksa kuah putih.. pastu suh depa mkn ngan tangan.. hahaa.. semua pakat makan dan mengaku mmg nikmat.. hahaa..

So.. lepas ni ada lagi lauk org tganu yg aku nak cuba masak bagi terer... heheee.. alhamdullillah.. skrg ni.. en peyut mmg dah xmau mkn luar.. mmg nak makan air tangan bini gitu.. sesekali ja mkn luar.. alhamdullillah... seronok tgk laki ngan anak anak makan..



Nota Aku.. : 12 Jun & 15 Jun adalah BESDAY aku n en peyut.. dah 34tahun rupanya... kejap lagi nak cecah 40tahun... anak anak pun makin membesar...

So.. yg 


Sent from Samsung Galaxy SIII

1 comment:

Adzril Maizan Sejahtera said...

sila sediakan cara-cara masaknye ye.