nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, September 4, 2008


BULI....


ha sapa yg kena buli...orked ke syasya???? hehee sbnrnya dua2 tak kena buli... tp dua2 jd pembuli... smlm abis si POOH bear kena buli ngan bebudak ni... tgklah ganas betul budak dua org ni main... dah sampai dah lembik si POOH ni...tp mmg ler POOH ni lembik...coz dah nama pun bear...lembik atau lembut yerk?????

jom nengok bebudak dua orang ni main.. ni tgh mood baik ler... blh main sesama...kalu angin x ok.. susah skit ....




nampak tak syasya siap panjat dok atas POOH lg...



aksi apa yg orked wat pun aku tak tau...



abis keta tunggang tebalik..tercabut dah tmpt duduk tu....



dah puas ngan POOH bear.. syasya dok balot bear kecik plak ngan skaf aku...


dah puas main... sesi bergambo plak... saja je.. coz aku sbnrnya boring...coz dah settle2 keja kat dpr... masa tuk rehat....kebetulan mlm ni peyut ada...tak keja...horreeyyy best....


beso tul mulut si syasya tu..ni dia tgh sebut tu,wa,ga..




ha..ni plak saja aku amik gambo tiga beranak aku...nak ngk muka sama tak???

aku dan anak2ku...orked n syasya

ni plak ORKED yg over bila bergambo..terlentok sana sini..puas dok suruh posing elok2..cam2 gak gaya dia nak...kalahkan model profesional...over tau....

2 comments:

Umie said...

Era...muka awak ngan Orked mmg sama sgt tau...agaknye awak masa kecik pun muke mcm dia erk...hehe

EraNaZeErA.. said...

umie> ye ke sama..hehee...best2.. tp masa orked kecik cam abah dia.. bila beso br bertukar wajah... kulit pun dah nak sama hahaha...