nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, September 6, 2008


Tak jadi SEDIH...

tetiba sedih aku kena bukak posa sesorang ilang.. coz disaat akhir peyut tipon kata jd plak blik bukak posa kat umah... eeeee...terus mood sedih ilang skit.... walupun ttp sedih mengenangkan adik aku yg kena tahan kad spital... so dgn otamatiknya xjd ler aku masak... hehe... coz lauk tunjuk akan dibawa blik oleh peyut... dan dpt gak aku makan ikan terubuk bakar.... yum...yummi....


jln yg agak slow...

aku sampai kat umah kali ni agak lewat... dlm kul 6.15ptg... fuh nasib baik peyut jd balik... kalu tak mesti kelam kelibut aku dibuatnya ....

No comments: