nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, October 15, 2008

AlAhAi ANAKKu.....


terkezut aku sampai nak tahap gaban dah td.... bila aku g amik ORKED kat sekolah dia.... sblm ni tak pulak jd mcm ni...coz dah banyak kali gak aku dok p amik dia balik sekolah... tp kali ni mmg terkezut aku...



sebelum ke sekolah...



selepas...


bila aku tanya..knp tak betulkan tudung.... tau apa orked jawab...


"ala rambut ni yg degil sgt.. kita dah tolak masuk dalam dah... pas2 dia kuar jgk.." teacher pun dah tolong.. tp kuar jgk." tu yg kita malas nak bagi masuk balik tu"...


tergelak kejap aku dgr..orked ckp rambut dia degil....hmmm...


tp mmg selekeh giler aku tgk... malu plak kat teacher orked...tp budak2 kan.. baru umur 5 tahun.. kalu dah masuk Darjah 1 aku rasa biarlah orked pakai baju sklh ja..tudung tu mgkn lambat skit kot.. biar sampai dia pandai urus sendiri dulu... cuma skrg ni aku pesan gak kalu rambut tu kuar lagi.. buka tudung, ikat rambut elok2 pas2 pakai balik..tak taulah orked buat ke tak.. bila aku kata centu..dia angguk je.



orked dan syasya....

No comments: