nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, October 16, 2008



KeNyAtAaN YaNg HaRuS diTERIMA....






huhuhu nilah kenyataan yang mmg aku perlu terima dengan hati yg rela...walupun mmg tension giler aku skrg ni... naik ooooo berat badan aku... sebelum raya ari tu berat aku 46kg je... pastu balik pada raya di KEDAH ari tu naik 48kg.... aku dah mula susah hati... so bertekadlah aku nak bagi turun balik.... tup tup bila aku balik dari bercuti kat TERENGGANU sekali aku timbang WAAAAAAAAAAAAA 49.01kg beb.... terkezut beruk aku....



so start ari isnin sampai ari ni... aku belum mkn nasi... aku just amik sarapan pagi je... hehehe... mlm aku mkn ubat kurus plak... Jenama PUTERI REMBULAN (KERATON)... so pagi ni bila dah aku timbang ..... fuhhhhhhh tengok2 dah turun skit... jd 47.70... tp nnti kalu dah mkn sure naik punya ni...





tp aku ngaku... mmg masa cuti raya aku makan banyak giler... bknya apa...coz aku mmg jarang makan nasi... nak dikatakan seminggu sekali je... tp bila dah balik kampung... tu plak mak kita yang masak... mestilah kena makan... kang kecik hati mak kita... nanti aku jadi ANAK DURHAKA plak... tu yg siang malam asyik mengkedarah nasik... HA....amik ko... skali dah naik berat... sapa susah aku gak... pas2 di+ plak aku blik kemasik.... kena makan gak... kang kecik ati FIL aku... kang jadi menantu DURHAKA plak...

so kaedahnya...skrg badan aku mmg dah nak jd bulat.. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... tak nak... aku dah berazam mulai ari ni... tak akan ku sentuh nasi.....



azam aku mau bagi turun berat tinggal 45kg atau ke 42kg.... so tungguuuuuuuuuuu


No comments: