nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, November 26, 2008


JOM MANDI.....


wah cam best jer tajuk entry aku di petang hari gini....
tp betulkan... kalu dah panas cam ni....
dpt mandi best ni.....
sejuk....
nyaman.....
tenang......
ja rasa hati.... so


apa lagi... jom lah kita pakat2 mandi lelama skit...
tambahan skrg... bagi org SELANGOR....
kan kerajaan negeri dah bermurah hati bagi free air....
SO LEH LER.... mandi lelama skit....





ha...sbnrnya aku nak story kisah duarang anak aku tu je...
biasalah bila budak kecik dah dpt mandi kolam... mmg jd cam jakun skit...
tambahan plak... aku mmg jarang bagi mandi kolam...
sah2 mcm org jakun jumpa kolam....


kebetulan masa lepak kat umah ijah... last week...
kolam kat situ pun dah dibersihkan... so mmg xda org mandi...
mmg best ler bebudak 2 org ni dok mandi sakan....
aku kat umah aku pun ada.. tp malas nak mulakan...
kalu sekali dah mulakan... mula selalu dok ajak p selalu...
bukannya tak kesian...

tp takut x terjaga kalau aku sorang2...
kalau peyut ada ... kira oklah jugak....





syasya yg mmg dah jd cam 18sg... tak menyempat...
nak dipakaikan seluar pun dah melalak nak turun....
so jawabnya... bogel jelah.... sib baik xda orang




Orked yg kesejukan... tengah relax jap....


tp kolam ni bg aku cam bahaya skit...
coz tempat bebudak ngan dewasa sekali je...
yg asingkan pun hanya batu2 itu.....

boleh terjatuh gak bebudak kat bahagian dewasa....
kalu yg tak pandai berenang mau lemas tu....
mmg kena ada org tengok....





syasya masa ni dok tepis tangan adik aku ijah...
tak nak balik...
tp dah terketar2...
sampai dah biru mulut tu... pun nak mandi lagi...





muka tak puas hati.... dpt mandi kejap ja....



nota : next week... kalu pegi lepak umah ijah (ACHIK) lg... kena terjun lagi.. aku... mmg terus terang ckp... tak pandai berenang... hehehe.e.... kang aku plak yang lemas.

No comments: