nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, January 31, 2009

AKHIRNYA.... SIAP JUGAK...


fuhh....fuhh..... penat giler aku rasa...
tp penat ni mmg aku yg cari sendiri....

tu la tangan ni tetiba je gatal nak tukar bg jd 3 kolum...
ni penangan dok tgk blogger lain buat...coz nampak cantik je....

aku pun apa lagi.... gatal jugak nak mencuba....
dah cuba..dah pilih.... sekali aku tgk mcm tak jadi...
dan semua gambar2, link kat blog aku sumanya hilang.....

waaaaaaaaaaaaaaaaaa.... penat la camni...
tp apakan daya....sendiri yg cari pasal...
so aku terpaksa godek2 semula....
dan inilah hasilnya.....

tp aku nak minta maaf kat semua yg dok jengah
blog aku dan tinggal komen kat entry2 aku..... coz
komen2 itu sumanya telah hilang.....coz dulu aku pakai
haloscan... tp templates ni komen yg asal....
komen2 utk entry2 tahun lepas pun semuanya tak da gak...

tp tgklah nanti kalau CIK TIPAH pree aku minta tolong dia...
coz komen haloscan tu CIK TIPAH yg tolong....


so SORRY YERK kekawan ku sekalian.....


terimalah kembali blog aku seadanya.......

6 comments:

mummy_adam said...

sya pun ada pengalaman mcm nie gak.. gatai sgt tangan nie.. aleh2 xberjaya.. hahaha.. padam muka aku..:)

EraNaZeErA.. said...

hehe.... tu la.. ni pun baru je siap... siap baiklah anak2 tak kacau..... dan yg paling penting esok cuti...

Anonymous said...

era,
kite pon penah mengalaminya..biasalah tu blogger tegar..huhu...xpe..pengajaran...
lengkali backup dulu k...

erm..anyway, g baru ni pon cantek gak..sweet...suke sgt tgok blog awak ni...

TiNiE said...

laa..naper tak jadi eera, segala gadgets ilang tu standard la..takper takper lelama sok terror la...trial n error..nanti cuba lagi..boleh nyer

Wansteddy Tales said...

sama dgn la dgn kes aku era....
tp layout bog baru ni b4 au wat aku dah plan siap2 dah.. mana2 link aku nk simpan aku tulis dulu. risau hilang sumer huhu....

sbnrnya yg susah nk cri layout blog. makan hari nak cari yg berkenan di hati ngahahahaaa....

EraNaZeErA.. said...

RYNN > tula tak bcup..pas2 buat mcm konpiden ja...padan muka sendiri. thanks... tp simple je... hati ttp teringin yg 3 kolum...huhuhu...


KAK TINIE > hehe..tu la...tp mcm dah takut la kak.... yg frust to komen2 yg dulu suma ilang...huhuhu... jeles nengok akak wat jadi...

WANSTEDDY > tu la nak cari yg bekenan mmg susah... ni pun kira dah mcm OK LA Tu