nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, January 31, 2009



SANGAT TERUJA....


aku baru je abis wat keja umah....
kemas rumah, mop lantai dan yg paling
penting dah bagi syasya n orked mandi....
orked tgh main play doh...
syasya pulak tengah dok tengok UPIN & IPIN...
wajib bagi syasya tgk cd ni... bgn pagi je...terus minta
suh bukak cd upin ipin....

tp sbnrnya ari ni aku TERUJA giler...
coz tghari ni Peyut dah nak p amik KUNCI RUMAH BARU
kitarang..... baru baca surat dari pemaju smlm...
padahal surat tu dah lama sampai... dok atas meja ja...
peyut tak bukak.... aku pun malas gak...

sib baik NANA ckp smlm... coz kitarang beli same taman....
toche yerk nana... dah g amik ke????


so AKU ADALAH SGT TERUJA....
NAK G JENGUK UMAH BARU......
SO....


tunggulah nanti bila aku dah g jengah umah baru...
akan ku snap gambar rumah kitarang...
dan pasti aku tempekkan di blog aku ni....




nota : hati dah tak sabar gila nak nengok umah baru....dan ari ni aku tak masak... malas...boleh tak cenntu... coz barang dapur dah abis... peyut keja... so malas aku nak kuar g pasar bawa anak2 aku.... kesimpulannya... karang mkn kat luar...

4 comments:

jesnita_ns said...

samalh kak..arini pn sy mls nk masak..makan megi jer..hehhehe

EraNaZeErA.. said...

hehehe... akak mkn KFC...coz hujan...

~ Nana ~ said...

beb....td saje gatai lalu kat rumah baru kan....pagar tutup daaa....aq over teruja...haha....tp senin ni aq jenguk rumah kot...walaupun kunci x amek lagi...agagagaga...

EraNaZeErA.. said...

ooo..ye ke...apasal tutup lagi.. kan dah suh amik kunci... tu la td peyut g opis pemaju tun pun dorang tutup... raya cina kot... selalunya ari sabtu bukak..

apapun...kita tunggu ari senin... aku pun td dah teruja tak hingat....hahaha