nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, January 30, 2009

PATUH PADA UNDANG-UNDANG...


Hari ni sempena hari JUMAAT...
aku dah jadi rakyat Malaysia yang
Patuh Pada UNDANG-UNDANG....


hehe... lesen aku dah hidup kembali.....
so.... bleh ler aku drive dengan hati
yang tenang.... dan muka yang penuh berseri-seri....

terima kasih pada kawan opis aku
yang telah sudi menolong merenewkan untuk aku....
kalu tak mau lesen aku tersadar terjelopok di celah2
kad2 yg aku nak buang.....

TOCHE MY FRIENDs....



nota : khas untuk CIK TIPAH.... aku tau hang malu nak ckp kan... tp apa2 pun... terima kasih atas kata2 ikhlas hang tu... aku tau...aku memang...............................hehehee...

1 comment:

mummy_adam said...

tahniah..tahniah.. hehehe..