nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, January 29, 2009

TU LAA...

hmmm...sepandai2 tupai melompat....
akhirnya mencium tanah yg gersang jugak.....
hahaha... bleh tak aku guna ayat centu...

sbnrnya... aku bukanlah nak mentertawakan
org ini.... ttp ..... seperti mana yg kita tahu....
ALLAH swt... hanya satu.... setiap perbuatan yg kurang
baik ttp akan ada balasan lambat ataupun cepat

so berbalik apa yg aku nak ceritakan....

KAKI BODEK KAT OPIS AKU...
AKHIRNYA TELAH KENA TUKAR KE TMPT LAIN...

ha ambik ko.... selama ni apa yg dia buat walaupun
salah ttp baik dimata org yg kena BODEK....
mengularlah mcm mana skali pun...
ttp OK......tp kalu kitarang.....hmmmmmmmmm
mau kena tindakan...

dah tu buat kesalahan yg amat besar pun...
still bleh terlepas... walaupun dah disuruh
keluarkan surat TATATERTIB....sbb...
dia adalah anak emas org yg kena BODEK itu

tp akhirnya.... ALLAH swt... telah makbulkan
doa2 kami yg teraniaya ini....
dan kenalah si DIA ini bertukar keluar dari opis aku
ini... dan keluar terus dari BAngi....

cuma apa yg kami harapkan agar si DIA ini
akan berubah ditempat baru nanti....
kalu tak hmmmmmmmm tak taulah nak ckp apa....

INSAF2lah.....




nota : tinggal lagi sorang kaki BODEK di tmpt aku...ini entahlah bila pulak nak tersungkur menyembah tanah gersang.... kalu tekat BODEK utk dia je oklah gak... tp ni memburukan org...dan menjatuhkan org... apa kes pegawai perangai mcm tu...

dulu tmpt aku ni fun je kitarang keja... tp skrg ni....hmmmmm boring dan jd sakit hati bila si KAKI BODEK bermaharajalela....

No comments: