nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, January 31, 2009


DESIGN BLOG AKU.....


PERTAMA SKALI..... aku nak tanya....

OK TAK????? design baru blog aku.....???????????????



tp kalau korang ckp tak ok pun... takperlah...

coz

ini blog aku...
nama pun aku dah letak

AKU PUNYA SKE ARH!!!!

maksudnya....

apa saja yg aku coretkan....
tak kisahlah merapu... meraban tahap
gaban ke.... selagi polis tak tangkap aku....
so layan jelah..

tp kalau tak suka.... silalah

TEKAN BUTAN X menandakan KELUAR dari BLOG Aku ini....

dan aku tak akan reject komen2 yg aku dpt....
tp silalah tinggal jejak...tak perlulah nak menyamar ke apa ker....
wokeh.....beb.....




nota : hati ini masih lagi kempunan tahap gaban nak template 3 kolum...huhu...bilalah aku bleh dpt template tu.... asyik cuba tak jadi je.....

8 comments:

TiNiE said...

eera, kalau dah kempunan tu zass jer..jadi...cuma mungkin rasa sedikit terkilan pasai segala gadget n gambar2 lain ilang..tapi alang2 tuko bior puas ati..jom jom tukar jom

EraNaZeErA.. said...

KAK TINIE>
hehe...tu la hati mcm nak kodek2... tp ....tu la ishhhhh.... wokehlah jom tukar... tunggu....

Umie said...

era, umie pun tak berjaya lg nak buat 3 column tu tau...huhuhu

kakpiah said...

era, ros pon tak berjaya lg nk buat 3 kolom tu tau.. huhuhu..

*tiru gaya umie komen.. apasal ko baik budi baser kt blog era ni aa umie? x puas ati nih...hehehe*

EraNaZeErA.. said...

UMIE> haha samalah kita... umie.. lepas ni kita ber AKU KO leh yerk... kang marah plak KAK ROS tu.. hahaha...

apa2 pun jom kita cuba lagi...

KAK PIAH >> uwek uwek.... aku dah muntah ijau la... geli geler ko bahasa kan ayat hang centu....

hang jgn la jeles... mgkn dimata umie aku nmpk lebih ayu dari hang... hahaha... larikssssssssss...

Tijah Lawa said...

sapa nak 3 kulum angka tangan?? mintak kat cok. dia ada url. dah dier adalah teral...

piah, nama ko ros eh?? wah!!! x sangka dlm ko ngesot2 tu nama ko sedap gak bunyinyer eh???

larikkk!!!

alladiin said...

Nampak kemas dan tertarik untuk dibaca...caya lah..

EraNaZeErA.. said...

to ALLADIIN >

toche..toche.. puah ni tau dok kodek2... berjaya gak... so singgah ler selalu yerk...