nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, January 29, 2009


INGKAR....lagi


haha... hari ni aku masih lagi
menjadi rakyat Malaysia yg ingkar...coz aku belum renew lesen keta aku lg....
tp bukan aku tak mau renew tau..,..gila.... dah dua hari aku bawa keta...dengan hati yg penuh debar......takut pak polisi ada di tengah jalan....





pastu bawa keta pun pecut dlm 100 je...
kalu tak...mau lebih kekadang tu...
walaupun keta aku CC nya rendah....mcm tuannya...hahaha...
sbnrnya td aku dah ke PO..........................
tp MAK AIIIIII.... ramainya makluk ALLAh....


aku dpat no. 2119 daripada 2060..... fuh....................
dkt 70 org gak lagi.....................
hmmm... so aku pun apa lagi ZAZZZZZZZZZZZ
balik opis balik...



kesimpulannya.... besok jelah...bleh...

No comments: