nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, February 17, 2009



60 %, 60% , 60%


aku dpt voucher.... dri kedai speck.... AB OPTICAL....
best best........
tahun lepas aku dpt gak... sama gak 60% discount...
tp yg bestnya... 2 voucher beb....


tp haram aku tak guna pun.... smpi habis tempoh....
tp dorang ni still baik hati... bg lagi kat aku.....
so.... kepada sesiapa yg nak voucher ni... silalah contact aku...
aku tengah bermurah hati....

kedai ni ada kat MINES, WARTA BANGI,



....................................................................................................................
nota : baru je beli speck... tup tup... dpt voucher plak... kan dah rugi...

6 comments:

sWeEtdARLinG said...

aduiii baru jer gak beli spek...!

Elyn said...

bule beli lens tak ngan voucher ni??

EraNaZeErA.. said...

To AMY >

samalah kita...huhuhu


to ELLYN >

hahaha toke cina tu lagi pandai... lens takbleh... hehehe.. dia soh kita beli speck yg mahel2 je...hehehe

Umie said...

'dekat' sangat la kedai2 tu dgn rumah umie nie era... kekeke... kalau tak, boleh la mintak dari era voucher tu kan... erm, mimpi jela bole..hehehe..

EraNaZeErA.. said...

TO UMIE>

tu la DEKAT SGT... kalu tak dah bleh bagi... heheh...tu jwbnya takda rezeki ler tu...

Mrs.R @ Emi said...

eera..ko kasik aku jela..
bila xpired date die?
aku nk wat spek baru ni
hihi