nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, February 21, 2009




SEMALAM PUNYA CERITA.....


dah 3 hari aku tak berupdate blog aku....huhuhu...
nilah bila mood tetiba hilang sekejap.... bukannya apa
start ari RABU n KHAMIS jiwa aku betul2 kacau....
serabut pun ada.... tp.... akhirnya....


Hari JUMAAT aku CUTI.......
aku cuti sebab ni....


sebab ni lagi...




dan sebab ni lagi n lagi.... hehehe...





aku pegi ngan ORKED je... ingatkan peyut nak
joint... tp last minute... xbleh plak....


syasya aku tak bawa....coz dia amatlah buas + lassak giler....
tuk syasya nnti aku beli dvd je....

aku g merendek ngan ORKED kat JUSCO (TGV Cheras selatan)...
walaupun ari kerja... ttp ramai org....hampir2 penuh panggung...
tp yg bestnya... ada gak couple dtg...
tak ler aku cakap salah couple2 sedang bercinta nengok cita ni...
tp semalam kan hari JUMAAT.....
sah2 pasangan itu bersembahyang jumaat di situ...
hmmmmmm mesti dia rasa bleh buat JAMAK TAKKDAN.... hehehee...
apa2 pun cita ni mmg best... tak tau nak ckp apa...
bagus anak MALAYSIA... sudah ada perkembangan yg baik....
teruskan....
sbb aku tak bawa syasya... so aku belikan dia selipar pink yg
comel....



comel kan....kan...kan....



.................................................................................................................................




nota : malas nak cita ttg GENG ni... coz mesti suma org dah nengok...kan...
kalau belum... baik pegi nengok... bw anak2.. mesti enjoy....

3 comments:

yong ibu chem said...

salam. kita dapat tau blog memorizulaikha tu dah diprivatekan. aduh sekian lama follow ceritanya.sedih pulak bila tak mengikutinya sekarang lagi.apa cerita sekarang ni ye?

harap2 dapat invite kami utk ke blog tu.. matahari1108@yahoo.com

kakpiah said...

aku pon dah tengok.. tp tak buat2 lagik entri...

tmpt yg sama gak aku pi.. mmng ramai budak2 tengok.. meriah..
vangga rasanya..

EraNaZeErA.. said...

to YONG >

thanks coz dok follow blog tu... ada sbb ijah privatekan... insyaallah akan diaddkan nanti...


to KAK ROS>

la bila hang pi... awat tak mau habaq... kalu tak bleh together gether.... tingin nak kuaq ngan hang... kak ros.... hehehe...