nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, February 26, 2009

BOS LAMA pergi BOS BARU datang ....




minggu dpn... 2 Mac 2009.... aku akan dpt BOS baru....

tp kali ni... BOS aku adalah sama jantina dgn aku...

maksudnya... Perempuan...LADIESsssss...


Bos aku yg skrg ni... akan bertukar ke LHDN Cawangan Cheras,

sebagai PENGARAH CAWANGAN.....


huhuhu... GOOD BYE BOS... daaaaaaa.....


so selama aku keja kat sini... dah 6 BOS aku jaga...

3 lelaki dan 3 perempuan..... TETAPI....

aku jugak yang TETAP kat sini.....

hmmmm... mgkn aku jugak perlu

ubah angin... perlukah...????



so.... mgkn BOS baru cara pentadbiran pun BARU...

harap2 centulah... dan harap2... tiadalah lagi KAKI BODEk....

rimas aku dgn yg suka BODEK2 BOS ni....




13 comments:

kakpiah said...

ledibos? mcm leceh jer bunyiknyer kan?
bisala pompuan.. mcm kita gak.. ada taimnyer.. mudi gitu...
abes la hang era....

EraNaZeErA.. said...

yes... ledibos? hmmmm mgkn kot.. bila bendara merah datang... hehehe... tp BOS baru aku ni org kuat PUSPANITA... huhu.. aku sudah risau.. pasai aku tak pandai mcm cik tipah kita tu...
tp kan kan... bos aku ni suka kaler PINK... hahahaha...

jesnita_ns said...

opis sy pn byk kaki bodek kak...meluat nengok..

EraNaZeErA.. said...

hmmm.. bialah jes... setengah org tu dia suka cara bodek membodek ni... nak naik cpt... kekadang tu cam nak pelakung je kan...

Naughty Adam said...

ada gak ke kaki bodek kat opis ko era??? ahaha~ biasak ar tu... org pelbagai... mungkin senang cara macam tu... tp siapakah gerangannya boss baru ittewww???

EraNaZeErA.. said...

to Adam >

isshh awat takda aih... tp dulu takda... ok je..kitarang gumbira bersama.. tp la ni... hmmmm kaki bodek tu dah ada taduk 2 kat kepala... 2 jantan 1 betina... ala perasan bagus... sumanya gara2 nak dpt cemerlang d tak mau bg bos marah...

BOSS aku BIARLAH RAHSIA... hahaha.. gila kan.. pn siti rosnah ler...

Anonymous said...

Siapa yang suka bodek ni zaera? Cita sikit.

EraNaZeErA.. said...

woisshhh... sblm nak cita.. nak gak tau sapa ni.. skrg ni bahaya coz salah ckp padah kita dpt... hehehee

EraNaZeErA.. said...

to A'MOS >

tetiba otak ni dah teringat nama mazuna... adakah ini MR M... my XBOS... kalu betul... baru bleh cita... sapa gerangan kaki bodek tu...

Anonymous said...

Baru ingat zeara? Ya betul xbos. beberapa posting you cerita pasal kaki bodek ni. jadi i pun sibuk juga nak tau. masa i kat apm tak perasan pulak.

EraNaZeErA.. said...

to MR. BOS >

ingat... sbb dulu kat penah bos bg emel nama tu.... hehee... dulu masa bos ada... unit kita ok lagi... happy je keja... tp skrg ni... muncul makluk2 itu... keja pun dah rasa cam agak membosankan... stress, geram dan mcm2 lagi.. bila kami2 ni buat nampak je salahnya... tp bila kaki bodek ni... walupun salah...ttp di OK kan... sampai dlm meeting pun mcm nak bertegang leher... salah menyalah... tp yg salah kami2 ni je...

entahlah... mgkn yg kena membodek besar kepala coz org yg dibodek suka lepak bilik diarang...

Mommy Prince said...

uwh lady bosss.. tak suke nyer..hiksss

EraNaZeErA.. said...

to MOMMY PRINCE >

hehehe... tp my bos ni... very the ok... n very the simple... n murah senyuman... minta2lah sampai bila2...