nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, February 26, 2009



SYASYA HANTU PAYUNG....



hahaha... gila punya tajuk.... kan...kan...
tp mmg betul pun....
si kenit syasya ni....
pantang nengok payung...
bknnya nak bagi org pegang....
dia sendiri yg nak pegang...

kalu time hujan.... aduhlah... pening kepala aku...
pegang payung... tp payung dok hala tutup muka...
so atas kepala ttp kena hujan....

jom... see the gambar... haru biru tul...


cennilah gaya syasya pegang payung... dah sampai kat lobi pun still nak pegang



masuk lif pun masih tetap ngan payungnya....
tp aku perasan sejak dua menjak ni...
syasya pun dah berjangkit ngan kakak...
suma nak kaler pink....
hmmmmmmmmm....????

13 comments:

pinkiss said...

itu payung akak pinkiss yang punya. sila kembalikan..

kakpiah said...

hehehehe.. dlm lif nk berpayong tu yg tak tahan tuu...

kiut laa...

sWeEtdARLinG said...

ni dia nak buat tarian payung ni, bukan nak pakai tuk ujan...

AQisH said...

agaknye bdk² ni mmg suka payung la era..anak akak pon samaaa je ;-)

Elyn said...

syasya leh kwn ngan aunty la sbb aunty pun hantu payung gak hahahaah

EraNaZeErA.. said...

to AKAK PINKISs >

hehehe... pinjam tuk selama lamanya....

to KAK PIAH >

sbb dia rasa comel kot... tmbhan kaler PINK... hahaha

to AMY >

tarian payung yg besar dari tuan punya badan.....

EraNaZeErA.. said...

to KAK AQISH >

mgkn kot... tp anak era yg sulung tak suka... kalu suruh pegang payung mmg malas...

to ELYN >

ooooo....ye ke... ni mesti takut kulit terbakar... bkn takut hujan... kan kan...

TiNiE said...

cute la syasya ni..tapi kalau dah budak pompuan tu..harus la ada kaler pink, bukan diorg yg beli kan..mak apak gak yg belikan...

EraNaZeErA.. said...

hehe.. tp kan kak... ada gak payung kaler lain... tak moh... bila era bagi yg payung kecik tp kaler biru.. hmmm haram dia tak mau... tapi betul ler kekadang tu mak pak yg lebih...

mama mya said...

salam perkenalan.. waa aweks suka payung yer leh pinjam :)

EraNaZeErA.. said...

to MAMA MYA >

salam kenal... hehe.. antu payung pink...

mummy_adam said...

pinky girl.. comey nyer.. tapi aunty suka payung tulah.. nk boleh x?

EraNaZeErA.. said...

to MUMMY ADAM >

comel mcm mak dia KA??? hhhe... bleh... bleh beli kat kedai