nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, February 9, 2009


DAH SAMPAI......

Alhamdullillah... aku sekeluarga selamat sampai smlm...

tepat jam ..................................????????????????????????


kitarang gerak..masuk tol JABOR dlm kul 10.30 mlm...
kereta jgn ckp ler... lengang giler..... coz bukan musim
perayaan or cuti sekolah kan...


dan bila camtu... Peyut apalagi.... berdezupppppppppppp bawa keta...
berenti jap kat mana tah... isi minyak...ngan g toilet....


dan sampai.. KAJANG..... tau tak kul bape ???????????????????????????????????????????????????

?????????????????????????????


dalam kul 1.00 pg.... tak tipu... aku pun terkejut gak...
uishhhh Peyut ni mmg pantang aku pejam mata....
mulalah kaki tu menekan minyak tanpa sedar diri......


bila aku terjaga je.... nah nengok....140,150km dia punya tekan....
bila aku suh slow skit.... baru dia slow.... pastu bila
nengok mata aku dah pejam balik.... berdezupppppppppppppppp
kaki tu menekan minyak........



kesimpulannya... aku malas nak ckp dah... terus aku membuta
sampai umah.....


so cerita adik peyut kawin..+ gambo2 besok jelah... coz kabel
ada kat opis... aku dah siap just nak masuk gambo je lagi...


so besok jelah... aku pun ngantuk lagi.. nak tido.....


No comments: